maanantai 8. elokuuta 2011

Pics & news


Moi! Nyt siis alko taas tää kunnon bloggaus :) Bloggeri raiskasi taas laadun, mutta klikkailkaa kuvia isommiksi, niin laatukin paranee. Ja ennen kun mä päästän teidät noiden kuvien pariin, ilmotan jutun.

Eli siis, 26 päivä tätä kuuta tilataan Tamako-neidille peruukki ja obitsu! Siksi tilataan vasta silloin, kun äiti saa silloin lapsilisät ja suostuu maksamaan melkeen koko tilauksen, mä maksan vain 20€

Mutta nyt pääsette niitten kuvien pariin! 
klikkaa isommiksi ;)





noi kasvot *o* rakastan


Gotta catch 'em all!


Tää on mun lempparini. Mä vaan jotenkin tykkään tästä :3


Tääkin on yks lemppareista 



Lentosuukko ~ ♥



peilailua ~



Siinä ne olikin! Kommentoikaa mitä tykkäsitte :----) Olin aluksi tekemässä kuvatarinaa, mutta ei ollut mitään ideaa, joten saa ehdotella! Ensipostaus tulee tässä lähipäivinä, ehkä jopa huomenna. Heippa!

2 kommenttia: