keskiviikko 31. elokuuta 2011

kiitos lukijoilleee ~ ♥

Eli siis blogilla on jo yli 40 lukijaa! 
Tämä siis on juhlapostaus, mutta ite kutsun tätä nyt mielummis kiitospostaukseksi :D Aattelin ekana tehdä tän viidenkymmenen kohdalla, muttakun ei ollut oikein ideaa mitä postata, niin tää tulee nyt. Luvassa on nyt siis pieni kuvatarina, joka ei ole parasta laatuaan, koska olen nyt kipeänä. Mutta nauttikaas! ja klikkailkaa kuvat isommiksi

puhua, HUUTAA, *tekemistä*, kertoja, sanan painotus


On tavallinen aamupäivä ja Tamako viettää aikaansa mangan parissa, niinkuin tavallista.


Minä: Tamakoo ~ mulla ois sulle asiaa.
Tamako: No mitä nyt taas..?
Minä: Tule niin näytän ~


Tamako: *nousee ylös* Onko tää taas joku pila, jolla keskeytät mun lukemisen? >:O
Minä: Ei ole ei, nyt mulla on oikeeta asiaa. Laita silmät kiinni äläkä kurki ~


Tamako: Saanko jo avata? 
Minä: Odotas hetkineen ~


Minä: NYT SAA AVATA!
Tamako: *avaa silmät*


Tamako: Miksi ihmeessä sä mut koneelle toit? o.o
Minä: Koskaa...


Minä: ...meidän blogilla on jo yli 40 lukijaa! Ehkä heitä pitäisi kiittää tai jotain ~


Tamako: Mitenniin meidän blogillamme? Et sä mulle mitään oo kertonut... LEVITÄTKÖ SÄ MUN KUVIA NETTIIN?! >:O
Minä: Ei en minä tietenkään, luulin kertoneeni ja...


Tamako: *keskeyttää puheeni* Saat jatkaa blogia yhdellä ehdolla...
Minä: Ja se ehto on..?
Tamako: MÄKIN SAAN PÄÄTTÄÄ POSTAUKSISTA! n__n Tuo äkkiä kynä ja paperia ~
Minä: Ookei sopii, jaja tässä *ojentaa tarvikkeet*


Tamako: *raapustaa jotain paperille* Ei saa katsoa! >:O


Tamako: hihihii ~
Minä: Tulipas siitä... hieno! :D


Lentosuukkojaa ~

Siinäs oli! Mitäs piditte? c::
Ja ISO kiitos kaikille lukijoille! halihali ~
Kommenttia vaan tulemaan!

MUOKKAUS!: Unohdin mainita, että oon tositositosi ilonen, kun viime postaus sai mun mittapuulla paljon kommentteja. Kiitos siitä!

2 kommenttia: