keskiviikko 24. elokuuta 2011

Like a dream ~

Anteeksi, anteeksi ja vielä kerran anteeksi, etten ole päivitellyt blogiani tuhanteen vuoteen. Mulla vaan on ollut niin paljon koulukiireitä, eikä oo ollu intoa ja aikaa kuvailla. 

Mä muutes kanssa oikeesti toivoisin enemmän kommentteja, koska en yhtään tiedä lukeeko mun lukijat ees tätä blogia kunnolla. Joten olisin tosi kiitollinen jos jaksaisit raapustaa sen tekstinpätkän postauksien loppuihin!

Nyt mä olen ryhdistäytynyt, ja ottanut sen kameran käteeni ja kuvaillut neitiäni! Tosin kuvia tuli aika vähän, kun kamera temppuili. Monet on ylivalottuneita, muttakun ilman salamaa mun kamerani ottaa kuvia, joissa ei ole laadun hiventäkään. Toivottavasti nautitte kuvista!

KLIKATKAA ISOMMIKSI!














Siinäs! Kuten huomasitte varmaan, en kirjottanut väleihin mitään. Mutta siis, yritän nyt ruveta taas päivittelemään blogia tiheämmin, pari-kolme kertaa viikossa. Mutta toivottavasti tykkäsitte, heippaa! ~ ♥



8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia :D
    Pidän kun värit on kirkkaat!
    Muuten mullakin on blogi nimeltä:

    http://alwaysadoll.blogspot.com :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä Cris lukee :33 AINA. Iihana neitii *o*

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille! Liityin lukijaks sun blogiin Eliana :> ~

    VastaaPoista
  4. KYLLÄ LUEN! ihanat värit kuvissa! >3< ei oo sellasta värien sekamelskaa =0
    Kaunis neit noissa kuvissa, hiukset näyttää tosi ihanilta noissa =D <3

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia! Tosi kivat värit ja kaikki. :D Vähän vaan häiritsi toi salaman käyttö.

    VastaaPoista
  6. Ihastuttavia kuvia, tykkäsin teemasta ja väreistä. :)

    VastaaPoista
  7. meetvurstimurhaaja : muakin se häiritsee vähän, mutta voinhan mä vaikka koittaa ottaa kuvia ensikerralla ilman salamaakin :)

    Kiitos kaikille ihanista kommenteista! :3

    VastaaPoista
  8. Yritäppä tosiaan ensi kerralla ilman salamaa, kuvaa vaikka ulkona, niin voisit saada ihania kuvia! Kuvissa ei ole mitään vikaa, salama vain tosiaan häiritsee hiukan. :) Mutta nätti neito ja kivat kengät taustalla. ;3

    VastaaPoista