maanantai 12. syyskuuta 2011

jänniä uutisia...

moi kaikki. mulla on nyt teille huonoja uutisia, taino en mä nyt tiedä onko ne teidän mielestä huonoja vai hyviä, mutta kuitenkin palataas asiaan. aion siis lopettaa tämän blogin kirjottelemisen. toiseksi, kustomoin tamakon enemmän mun laiseksi, koska tollasena kermakakkutyttönä se ei tunnu omalta. alhaalla vähän syitä, miksi lopetan:

~ blogi ei miellytä mua
~ tamako ei miellytä mua kermakakkutyttönä
~ haluan alottaa alusta

joo no vaivaiset kolme syytä siinä vain oli, mutta toivottavasti saitte ollenkaan selville, miksi lopetan. aion kuitenkin kustomoinnin jälkeen aloittaa uuden blogin uudella käyttäjällä, joidenka nimiä en teille nyt kerro tässä - syynä se että haluan aloittaa kokonaan alusta. tää blogi ja käyttäjä kumminkin jää tänne kummittelemaan, en kyllä tiedä miksen tätä poista.

mä en nyt siis todellakaan tiedä, onko tää teidän mielestä hyvä vai huono juttu, mutta tän päätöksen mä tein. se on sitte ikuinen tsou moro teille.

9 kommenttia:

  1. Eiiiii, et saa lopettaa :'< No, jos se on jo päätetty, niin eihän me siihen enää vaikuteta.. Mutta linkkaisitko uuden blogisi sitten kun oot sen tehnyt? :3

    VastaaPoista
  2. Myhyhyyyy ;(( Mä pidän sun blogista ja Tamakosta... Et saa lopettaa!!!!1

    VastaaPoista
  3. EIIIIII!!!!! älä lopeta!!! kerro sitten joskus uuden blogisi osoite, jooko? koska mä tykkään tästä blogista ja haluaisin seurata/tietää miten tamakolla menee ^^

    VastaaPoista
  4. Samat sanat ko ylemmillä. :< ^

    VastaaPoista
  5. nooh mä nyt lopetan tän, mutta siis tamako ei ole sitten enää tamako, siitä tulee ihan eri neiti, nimeltä nikki OuO muttaah, mä voisin varmaan linkata sen, ehkä, pitää kattoa.

    VastaaPoista
  6. eiei, tää oli just ihana <3 :3

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Jos liityt mun blogiin niin liityn sun :3 Nukkeblogini:~
    http://dollrainbow.blogspot.com/
    Liity tonne, kommaa että ''olen liittynyt''(ja sun blogin linkin) Niin liityn tännne. Jooko?

    VastaaPoista