torstai 21. heinäkuuta 2011

Ishi-Ryoku

otsikko on hieno Mä nyt päätin, että seuraavaks hankin Date Masamunen :3 Se on vaan niin ihana, sen vaatteetkin on mielestäni kivat ja muutenkin tosi sulonen nukke ne ihkut hanskat tuo plussaa c: Nimeksi tulisi otsikossa mainittu Ishi-Ryoku, joka tarkoittaa tahdon voimaa. Heti kun kesäloma on lopuillaan ja meen taas tonne äitini luo asustelemaan, kysäisen mamalta jos saisin tilata Masan :3 Samalla varmaan tilaisin Tamakolle 27cm SBH obitsun, kun tosta sen stockin polvesta on lähteny pieni pala, ja muutenkin haluun neidin posettavan kivemmin. Jos äiti antais armoa ja antais mun tilata vielä sitten Tamakolle uuden peruukin ja chipit, Masalle peruukin ja 25cm SBH obitsun sekä chipit, ois ihanaa :3 En teille vielä kerro, millaseks aion Masan kustomoida, saatte nähä sitten. Sori kun mulla ei nyt tuu näitä mielenkiintosia postauksia, kun oon täällä isillä, eikä oo nukkeiluun yksinkertasesti aikaa. KIITOS MUUTEN KAIKILLE LUKIJOILLE, ERITYISESTI NIILLE, KETKÄ KOMMENTOIVAT POSTAUKSIINI ♥ Mut heippa nyt teille kaikille, ja hauskaa loppukesää!

6 kommenttia:

  1. itekkin masasta tykkään enemmän, kun sillä on niin yksinkertanenmeikki ja ne ihanat hanskat :3 muutenki sulonen nukke. kyl mä varmaan brh:n joskus hankin, mutta masa ensin c:

    VastaaPoista
  2. hyvä valinta munki mielestä :3 ~

    VastaaPoista
  3. Hyvä että hankit Daten. :) Vaikka noo ite en ehkä siitä niiiin pidä (vaatteet aika epäkäytännolliset & siniset kulmakarvat), niin jotenkin vaan äh. :D

    VastaaPoista
  4. ei sillä oo sinisiä kulmakarvoja? :D

    VastaaPoista